Wednesday 11 June 2014

The credibility of Pakistani news media


پاکستانی میڈیا نے اپنی credibility کھودی ہے کل بروز منگل ۱۰ جون ۲۰۱۴ کو جس طرح کی کوریج کی ہے، کیونکہ مانتا ہوں بالکل ایسا ہوا ہو گا، اس سے کوئی دو رائے نہیں مگر کیا یہ ضروری تھا کہ اس کو breaking news کے طور پر دکھایا جائے؟ ویسے بھی بریکنگ نیوز (breaking news) کا مطلب ہوتا ہے کوئی اہم نیوز یا خبر کو نشر کرنا! کیا ضمانت نہیں ملنے پر دو فریقین کی ہاتھاپائی کی خبر National Media پر بریکنگ نیوز پر دکھانے والا matter ہے؟ کیا ان جاہلوں کو عقل نہیں ہے کہ کیا دیکھانا ہے کیا نہیں؟ میری بات کافی لوگوں کو بری لگے گی مگر یہ سب ان لوگوں کے سامنے کیا جارہا ہے جو صرف نیوز اپنے آنکھوں کے سکون کے لیئے دکھتے ہیں، اسی لیئے میں پاکستانی نیوز کے مقابلے CNN اور BBC کو prefer کرتا ہوں، کہ کم سے کم میں ٹھرکی نہیں ہوں، غیر مہزب زبان کے لیئے معزرت خواہ ہوں مگر maturity level analysis ایک چیز ہوتی ہے جس کو analyze کر کے ہم اپنی کوریج کو compile کرتے ہیں،

میں ایسا کیوں کہہ رہاہوں!

·         پہلی بات، Pakistan interest کو پہلے اہمیت دینی چاہیئے نہ کہ politicians کے اپنے interests کو۔
·         دوسری بات، یہ نیوز چینلز کے anchors ہیں، ٖFashion TV کے نہیں،
·         تیسری بات، News content کیا ہے ان کے پاس؟ اگر نیوز نہیں ہے تو پاکستان کے بارے میں اچھی چیزیں پروموٹ کرو نہ کہ ـسب گندا ہے پر دھندا ہے یہ،
·         چوتھی بات، بولی ووڈ کی نیوز کو اتنا کیوں جگہ دیتے ہیں؟ کیا ہم کسی چھوٹے بچے کی ہر خواہش کو پوری کرتے ہیں کیا؟
·         کیا ہمارا میڈیا پاکستان دشمن نہیں؟ کیا جو کچھ کراچی میں ہو رہا ہے، کیا Madrid, London, Italy میں نہیں ہوا؟ کیا وہاں کا میڈیا نے ایسے غیر ذمہ داری کا مظاہرہ کیا؟
·         اپنے آپ کو چوتھا ستون کہتے ہیں، کیاایسے اعمال ہیں ان کے کہ کہا جائے کہ غیر ذمہ داری کا مظاہرہ نہیں کیا؟
·         کیا Freedom of speech اور بیغیرتی میں کوئی فرق نہیں ہے؟
·         کیا Freedom of speech کے چکر میں ملک کو بدنام کرنا گناہ کبیرہ نہیں ہے؟ وہ بھی اس ملک کو جو ۲۷ رمضان کو وجود میں آیا؟
·         کیا ہمارے میڈیا نے ترقیاتی کام کیا ہے جیسے original media houses  وغیرہ، ان میڈیا ہائوس کو میں میڈیا ہائوس نہیں مانتا کیونکہ یہ صرف outsourcers  ہیں، اگر تجارتی زبان میں بات کروں تو BPO سے زیادہ نہیں مانتا۔
·         Breaking news اور News Alert میں فرق ان جاہلوں کو نہیں پتا کیا؟ کیا ایسی خبر ملکی اور غیر ملک میں دکھانا ثواب کا کام ہے؟ کیا ایسا کرتے ہوئے ملکی غیرت انکی مر جاتی ہے؟
·         کیا India, China, America کے پاس ہم سے کم وسائل ہیں جو Morning shows میں شادیاں کرئی جارہی ہیں، کیا یہ ممالک نہیں کر سکتے ایسے shows؟ ایسے shows کا فائدہ بتائیں! میں تو اسکو entertainment بھی نہیں کہتا، کیا یہ ہے ہماری  approach؟ معزرت کے ساتھ، ہمارے morning shows  کی ریٹنگ صرف ٹھرکیوں کی وجہ سے چل رہی ہے، ورنہ content برایے نام ہے ان کے پاس،

پہلے کیا ہوتا تھا

·         زیادہ دور نہیں جاوں گا، مگر میں اس وقت کی بات کر رہا ہوں جب Dawn news انگلش میں آتا تھا، جب morning shows  میں career کو discuss کیا جاتا تھا، آج cosmetic aspect  کو discuss  کیا جاتا ہے ۔ شرم کا مقام ہے ہمارے لیئے۔
·         چاہے morning show  ہو یا dramas، سبق ہوتا تھا، آ ج بھی وہ ہی ہے بس سبق کی جگہ ٹھرک پن اور لڑکی آگئی ہے۔
·         لڑکیوں سے کوئی بغض نہیں مگر خود دیکھ لیں ہماری approach کیا ہے۔
میرا یہ concern  نہیں ہے کہ لڑکی ڈوپٹہ کیوں نہیں پہنتی کیونکہ پہلی بات یہ اسکا personal  اور religions matter  ہے، کیونکہ میرا ماننا ہے کہ تالی ہمیشہ دو ہاتھ سے بجتی ہے، لڑکا بولے گا تو لڑکی ویسا کرتی ہے، میں صرف ان ٹھرکیوں کو کہہ رہا ہوں جو لڑکی کو دیکھنے کے لیئے پورے ایک گھنٹہ کا نیوز بلیٹن دیکھتے ہیں! کیا یہ ہے ہماری approach؟
میں جانتا ہوں کافی لوگ مجھ پر اس بات پر غصہ ہوں گے مگر مجھے جو لگا ہے میں نے کہا ہے کیونکہ میں نے یہاں ہماری  approaches  کو discuss کیا ہے نہ کہ کسی individual  کو point out  کیا ہے، کیونکہ اس کی وجہ سے پاکستان کی جتنی بے عزتی ہو رہی ہے، اور اس میں ہمارے 4th pillar  کا contribution معنی رکھتا ہے۔

امید کرتا ہوں، میڈیا نے ابھی تک پوری طرح صبر کا دامن ہماری قوم سے نہیں چھینا ہے، امید کرتا ہوں ویسا ہی رہے، آمین

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment, just remember it should not insult anyone!